mandag, maj 26, 2008

Mine første 4 kager...

..alle lavet indenfor min første uge som wanneabe "kagedekoratør"
Osten var min allerførste kage - synes selv jeg er sluppet nogenlunde fra det.
Den er med bunde af drømmekage og fyldet er skildpaddecreme.
Jeg lavede den til min kusine og onkels fællesfødselsdag den 10. maj 2008.


Min mor's dags kage. Så i år var der kun sukkerblomster til min moar....
Kage er kokosbunde med moccacremes fyld.


Dette er bare en kage for kagens skyld - eller det vil sige. Jeg kunne ikke lade være med at lave den. Jeg er vist blevet bidt af en gal kagemand.
Alm. chokoladekagebunde med fyld af tobleroncreme og ananasfromage


En kage til min sødeste kæreste - behøver jeg sige han er bidt af en gal pokerspiller?!

Men så er BagMinKage simpelthen i luften, velkommen :o)

1 kommentar:

Betina sagde ...

Ja, jeg synes du fik lave en super flot kage til min og fars fødselsdag - Jeg er helt sikker på at du har en stor fremtid som designer indenfor kage-branchen.

Tusinde tak for den flotte kage og en dejlig smags-oplevelse.

Mange knuser fra Betina