fredag, juni 20, 2008

En stille summen....Beezz Beezz

Min kære kusine spurgte for en måned siden, om jeg ikke ville lave en kage til hendes søn børnehaves sommerfest - jo selvfølgelig vil jeg da det! Hun fik fingrene i min Debbie Brown's 50 Easy Party Cakes



Der er en beskrivelse af en bikube kage - og da sønnikes børnehave hedder Bisværmen - ja så skulle det altså være den!



Jeg synes dog ikke min ligner den i bogen....



Den er mere kantet og bulet. Min kage var også håbløs - den krummede som bare fan*en. Selvom jeg stillede den på frost, hjalp det lige lidt! Den opførte sig selv ikke som den plejer.

Dernæst er det sidste gang jeg smørre kagerne op med andet en alm. smørcreme! Kagen her er chokoladekage lagt sammen - og smurt op med - nougatsmørecreme. Det var også ligesom om man kunne se smørcremen igennem - måske jeg havde fået rullet fondanten for tyndt ud?!

Beeezzzz beezzz ... :o)

1 kommentar:

LittleSunhine sagde ...

Jeg syntes altså den er smadder sød! Selvom du ikke er tilfreds!