mandag, juni 02, 2008

GAME SET MATCH !

Jeg har netop lagt sidste hånd på en fødselsdagskage til imorgen. Jeg er lagt fra tilfreds med resultatet. Kagen er til en dame, som interesserer sig for tennis, DOH!




Jeg venter, as we speak, på en pakke fra UK. Jeg havde håbet den nåede at komme frem til idag, men desværre! Jeg har blandt andet bestilt et udstikker alfabet, så jeg kunne undgå at skulle "skrive i hånden" på kagen, men da pakken lader vente på sig var der ingen vej uden om. GAME SET MATCH!






Jeg synes kagen virker meget maskulin?! - Overvejede et øjeblik at pynte med lidt blomster. Men jeg blev enig med mig selv om de ville falde lidt igennem - hvad synes I??

Jeg er dog ret glad for tennisbolden - den blev meget vellykket. Farverne snyder på billederne - i virkeligheden er "boldfarven" ramt lige i øjet!


Kagen er vaniljebunde med jordbærmousse MUMS - en rigtig sommerfrisk kage!

Ingen kommentarer: