tirsdag, juni 17, 2008

Vi I se min smukke...øhhhh mave ?

Kagen er til en som skal starte barselsorlov imorgen, onsdag. Derfor ville hun gerne glæde sin arbejde med en kage - og hvad var så mere oplagt end en "mave kage".



Kagen er til 30 personer - og jeg fristes næste til at skrive "traditionen tro" - vaniljebunde med jordbærmousse, denne gang dog med friske jordbær også! Der er dog ikke jordbærmousse i "babserne" - kun smørcreme og jordbær. Men andet kunne ikke lade sig gøre da de er lagt sammen i to glasskåle og skåret i facon efterfølgende.

2 kommentarer:

Calisto sagde ...

Hejsa.

Jeg faldt lige over dit link inde på Jubii.
Det er godt nok nogen flotte kager du laver :-)

Jeg har tilføjet et link til din side på min egen blog.
Kig gerne forbi hvis du har lyst.

www.cbcalisto.blogspot.com

Mange hilsner fra
Christina

Calisto sagde ...

Hej Christine.

Ja du må prøve Pulled Pork, det er simpelthen bare en GUDE spise. Mums. Det er al ventetiden værd.

Jeg har siddet og savlet over dine kager. De er simpelthen bare SÅ flotte. Jeg er meget imponeret.
Elsker kager ;-)

Mange hilsner
Christina